Usla vanor

Ett av skälen till att jag inte riktigt gillar att jobba kväll är att jag får urusla vanor när det gäller mat.
Blir oftast ingen riktigt frukost för jag ligger och drar mig länge och "passar på" att sova när jag kan. Speciellt när jag jobbar vändpass = kommer hem ca halv tolv och ska upp 05.

Börjar dagen med en godisbit för att få upp blodsockret och sen rakt på lunch. O sen stressigt med mat på kvällen.. Inte idealet direkt.
Men.. Tre pass, sen lovar jag att äta duktigt i fem veckor ;)

Ska springa ner på stan alldeles strax och träffa mami. En mysig frdagslunch innan jag ska jobba.
Blir tonvis att göra ikväll men det är nog bara bra, annars är det lite depp att jobba fredagskväll och dessutom missa IDOLfinalen när man följt det hela hösten/vintern. Jobbar ju på söndag också så missar dessutom reprisen.. Aja. I will survive!

Nu: Vidare!
Kram på er och trevlig fredag!! :)


Något sugen på en sånhär kväll snart igen ;)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ja, jag känner samma sak när jag jobbar kväll. Å, när jag går natt så är det nästan ännu värre. ;)

Synd att du missar idolfinalen. Kolla om det finns på "tv4 play"!??? Ett tips som kanske funkar. Jag har sett en hel del på de olika kanalernas "play"-sidor på nätet. Hoppas att det går bra att jobba ikväll!

Kramen, Maria

2009-12-11 @ 12:07:59
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Marina

Jag är alltid på för en sådan trevlig kväll ;)

2009-12-14 @ 21:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0