Välkommen Lucia!

God morgon!

Här startade morgonen tidigt. Jag tyckte att mannen var värd att skämmas bort lite så jag gick upp en kvart innan honom och fixade frukost och tända ljus. Tredje advent och Lucia idag. Att tiden flyger är verkligen ingen överdrift.

Har precis beställt foundation och veil från I.D. Dyyyyrt men å andra sidan varar det i evigheter. Slår man ut det så är det inte dyrt egentligen. Bara mina små som jag fick i startkitet har varat i flera månader! Var dock dags att fylla på nu inför resan, perfekt med smink som har solskyddsfaktor 15 när man ska till Karibien! :)

Vad gör alla ni goa läsare idag då? Här blir det till att vara flitig om några timmar och bege sig till jobbet.
Mysigt med Lucia, är det något jag verkligen gillar med julen så är det faktiskt att befinna mig på jobb. Alla lägger ner ett riktigt hästjobb med pyntet och mycket vackrare än så kan det inte bli. Gran, tända ljus, tomtar..överallt! Utan att vara för mycket. Julstämningen infinner sig alltid där på något sätt. Härligt!

Ska ni se några Luciatåg i år? Eller har ni varit uppe tidigt och kikat redan kanske?



Imorgon ska julgran inhandlas. Egentligen lite tidigt men eftersom vi åker den 1:a januari så får granen hoppa ut redan på nyårsafton.. Trist men den kan inte bara stå här i två veckor, då kommer vi hem till en barrhög.
Lite mer julpynt ska upp också, mys!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Dessi

Oj så roligt :) Vi ska köpa gran på lördag! Jo, kökstankarna dom finns där, men kommer nog att ändras hundra gånger om, om jag känner mig (oss...) Just nu är det hallen som prioiteras! O sen ska det målas i sovrummet! Puss o kram!

2009-12-13 @ 11:09:54
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com
Postat av: Dina

Vart beställer du id? Mamma säljer också smink från id (på SPAt i påarp), men det kostar ju säkert samma. Hon brukar dock ha rabatt lite då och då.. :)

2009-12-13 @ 21:41:14
URL: http://walfridsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0