6 more hours

Det är vad jag har kvar. På jobb alltså.
Att gå upp kl 5 i morse var sådär. Sjätte dagen i rad och vändpass. Fy F** vad trött jag var (är!).

Men nu är jag på plats, har ätit frukost med Anders, inte den lilla frukosten heller. Pannkakor med frukt och limegrädde, äggröra, macka med bacon, leverpastej och saltgurka + varm oboy och apelsinjuice. Phu, mätt! Foton kommer senare!

Är riktigt seg i skallen idag och längtar hem till en timme i sängen och sen en dusch och omsminkning innan vi ska till bror med familj. A fyller 15 och det ska såklart firas :)

Nu ska jag dock börja på lite helgrutiner, blivit lite back eftersom jag och Anders mest har snackat skit i snart två timmar.. Men skönt äre när tiden springer på!

Kramar sålänge!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Hoppas att du har vaknat till en skön lördag.Skön drömmar denna natt?

Förstår dig att du börjar bli lita nervös inför den stora dagen..Längtar jätte mycket också till våran dag.men det är lita längre fram..ska till sommaren titta på lokaler & så,,ska bli skoj...

Ska du se melodifestivalen i kväll? Kram kram

2009-02-21 @ 08:37:10
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Denna dag ska jag bar slappa för i kväll ska vi hem till våra vänner & se melodifestivalen & får hoppas att den är lika bra denna dag som förra helgen..

Då får jag hoppas att du får en skön arbets dag.kram kram

2009-02-21 @ 09:00:39
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: teddy

Ush visst ær det jobbigt att kliva upp så tidigt. Jag ær helt slut efter 16 timmar på arbetet. Idag blir samma skit.....men det går bra.

Hoppas ni får en fin helg gumman.

kramis

2009-02-21 @ 11:02:38
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den mackan måste ju bara vara grand hotels receptions officiella frukostmacka. Vilken grej att ha den på meny:D Något tillsnyggad då förstås.

2009-02-24 @ 19:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0