Balkongväder!

Heeej!

Glad alla hjärtans dag på er! :) Inget vi firar direkt men ändå! :)
Underbart väder och jag har haft en fiiin lördag hittills. Ätit en god frukost efter att ha slöat i sängen, varit och hämtat VIGSELRINGEN!!! :) Sitter som gjutet och är så fruktansvärt snygg!!! :)
Därefter en mysig tur på stan + fika med Sandra..Alldeles för länge sedan sist och jag är glad för att vi tog tag i det där :)

Resulterade i klänning på Gina för 29:- spänn också, bättre shopping än så blir det inte! :)

Nu sitter jag på balkongen i solen (inglasad!) och bloggar... Nicco kommer snart hem från sin vända..Tänkte hoppa in i duschen och ta sådär riktigt lååång tid på mig för att göra mig i ordning idag. Blir nog lite lockar i håret till och med. Jag och blivande mannen ska ju ut och göra stan ikväll är det tänkt! Härligt.
Ska inventera bland sprit och juicer nu snart och se om vi kan göra en liten fördrink om ett par timmar kanske ;)

Kram på er och ha en riktigt härlig dag!


På balkongen i somras :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

taack själv :). ja jag handlade massor faktiskt, roligt ibland=) ha en fortsatt bra dag. pussokram=)

2009-02-14 @ 15:57:53
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Låter ju som ni har en härlig dag/kväll planerad!!! Här är det jämna plågor. Det blir inte någe bättre utan är som lika ont hela tiden... Men jag blev extra glad idag när sambon kom hem med 3 röda rosor å lite vitt i buketten!!! Så fint å precis vad som gör en glad en dag som idag!!

Kram på dig!!

Maria

2009-02-14 @ 17:46:33
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0