Big NO for Vanilja

Näe hörrni.
Vi har ingen tårta bokad. Vi är inte ens i närheten.
Blir faktiskt bara mer och mer irriterad ju mer jag tänker på det.
Först blev jag nog mest besviken och tänkte "shit...vad ska vi göra nu då?"
Nu är jag bara arg.

Nicco slutade tidigare på jobb för att hämta mig och sen åka och bestämma VÅR bröllopstårta. Yrade omkring en del då vägbeskrivningen på hemsidan var bland de värsta på länge. Typ tre streck.
Kommer fram. Kommer in. Fick titta på bilder, bläddrade ungefär 5 sidor fram när hon frågar vilket datum det gäller (somjag då redan har mailat om och bokat).
När vi då säger den 16/5 säger bruden att hon är på semester då. Okey. Inte lönt att kolla vidare i den tårtboken inte.
Kommer hem hit och tittar igenom mailen, kan inte ha skrivit fel väl? Och nej, mycket riktigt..jag har både skrivit den 16/5 och att vi vill boka henne det datumet.

Så nu är jag mest arg som sagt. Och lite trött.
Men vi jobbar på det. Nu känner jag att det börjar bli tight med tid, men vi jobbar på det..Håll tummarna!

Nu ska vi gå och träna och sen äta god fredagsmiddag och dricka massa rött ;)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Nä, men vilken dålig stil!! Blir ju sur å dina vägnar. Vilket slöseri med er tid!! Jag hoppas verkligen att ni hittar nåt annat ställe och att ni får bästa möjliga service å världens godaste tårta!!

Ha nu en trevlig kväll å försök bortse från irritationen!

Kramen, Maria

2009-02-27 @ 18:17:26
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll min söta blogg vän :) Allt bra med dig denna fredag..Med mig är det bra..lita trött efter en dag på jobbet o sen en runda på stan med min söta vän.Ska bara slappa nu för killen min är på after work så jag passar på att slappa---så skönt..Är lång ledig fram till måndag kväll..skönt..Hoppas att du får en skön & mysig kväll & helg.kram krma

2009-02-27 @ 19:09:30
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

uuhh låter som ett mindre trevligt "tårt möte" ha en mysmysmysig fredag!!



kram!!

2009-02-27 @ 19:46:03
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Mindy

Skönt att du är ledig denna fredag kväll.Det gör du rätt i att dika gott vin..Det var riktigt längesedan man gjorde det...Så snyggt du har fått på din blogg.Kram kram

2009-02-27 @ 19:50:02
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: teddy

men vad är det för någon jäkla bagare då???Hon är nog skitduktig på att behållasina kunder....ush - förstår om du blev arg. Hoppas ni hittar någon som är villig att hjälpa er och ställer upp för sina kunder.

Vad fint du fått till det på bloggen. Jättre trevlig att kika in som vanligt.

kram på dig och hoppas ni får en fin fredag

2009-02-27 @ 21:20:00
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0