Cystor

Tittar in för att säga hej, och jag lever.
Dock är det knappt.

Fick sjukt ont i magen igår morse..kändes precis so mensvärk fast värre..och i helt fel tid.
Då det inte gick över ringde jag och frågade idag..
Hon trodde det berodde på cystor som man kan å om man äter minipiller, framförallt om man har ätit dom länge (o de har ju blivit ett par år....)
Härligt.

Nu är det snart slut på dom. Ger det fram till efter bröllopet ungefär. Inte för att vi planerar bebis pang bom då liksom. Men INNAN dess ska de inte bli någon i alla fall :P
Sen får de vara nog..Cystor är inget jag känner är ok faktiskt.

Nu ska jag duscha och sen krypa ner och läsa klart min bok, sen hoppas jag på att somna gott i iprendimmorna ..

Kramar

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Nej, men stackare! Vad jobbigt å ont det måste göra!! Hoppas att det ordnar sig så du slipper ha så ont!! Å att du får sova gott i natt!!

Kramen, Maria

2009-02-12 @ 20:51:02
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas magen e bättre, trevliiig kväll :D



Puss o kram,ses imorn!!

2009-02-13 @ 19:43:48
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0