En bra balans

Som ni säkert märkt är jag inte alls lika pigg på att blogga nu som för en månad sen.
Jag känner bara att jag behöver min tid i soffan utan dator just nu.
Men tror faktiskt jag har hittat en bra balans. Jag bloggar när jag har tid och ser det inte som ett måste helt enkelt.
Vilket I-lands problem va?
Att känna sig stressad av bloggen.

Fast det blir lite så.. "Åhhh nu har jag inte bloggat på flera timmar...fast egentligen har jag inget att säga så vad ska jag blogga om??"
Eller "Shit, har missat att svara på mina kommentarer...MÅSTE göra det nu"
Å så blir det ett stress-moment istället för kul.

Men ni finns ju kvar ändå, eller hur ? ;)
Så att ni vet, vissa dagar kommer jag säkert att blogga massor (när inspiration finns) och andra är här nog väldigt tyst ;)
Men jag försvinner inte..det här med bloggande är alldeles för kul för det! :)

Stor kram


Nån som blir sugen? Ge mig VÅR och grillvärder! NU!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jamen, gissa om jag blir sugen på grillat!! Jag försår hur du känner. Jag tycker det är viktigt att man bloggar när man känner för det å att man inte låter bloggen "styra" ens liv. Det blir ju lätt så. Jag bestämde mig efter nån månad av bloggande att jag fick ta det lugnt. Å bara göra inlägg när jag har nåt att säga å när det känns kul. Inte som nåt tvång. Helt rätt beslut av dig!! ;)

Å, visst finns då jag kvar. Vill att du ska må bra!!

Hoppas att tårtsmakningen gick bra idag å att ni hittar tårtan ni (eller jag gissar du) :) har drömt om!!

Stor Kram, Maria

2009-02-27 @ 14:32:53
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

fiiin design du skaffat här. skit snyggt! jo de e bra med mig=) Självdå?? har jobbat 7 av 8 dagar nu gäsp! är ledig men jobbar sön... fick dock lite ledigt i veckan pga det så det var en bra deal:) jobbar du i helgen??



Puss å kram vännen!!

2009-02-27 @ 15:19:37
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad hette bildredigeringsprogrammet? Ser skitfint ut. kramis

2009-02-28 @ 19:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0