Fellon

Åhh ännu en riktigt bra film, denna var dock lite mer tänkvärd än den vi såg igår (även om den också hade kunnat hända i verkligheten i värsta tänkbara fall).

Fellon hette den som rubriken kanske avslöjade.
Kör väl ett utdrag på denna också:

"Filmen handlar om en kärleksfull familjefader som förlorar allt när han av misstag dödar en inbrottstjuv som tagit sig in i hans hem. Dömd för dråp sätts han på sluten anstalt, där samhällets regler inte gäller. Han får både problem i fängelset och med sina nära. Han hamnar i fel umgänge på anstalten och har många problem att ta itu med. "



Rekommenderas!!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ja så där känner jag också - hittar jag ett jobb där jag mår toppen vill jag stanna där tills det inte känns toppen längre! Att plugga är absolut inget måste för mig, men det finns ju folk som stannar på sitt jobb för att de är "nöjda" med det, men egentlige vill mer om du förstår?





kram, hoppas du får en toppenfredag!

2009-02-06 @ 09:59:08
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0