Finaste

Ni läsare alltså, ni är bäst!
Söta kommentarer värmer när man kikar in här en eftermiddag som denna.

Är just nu på jobb och ska befinna mig här till 22,30 ikväll..Kommer väl att vara hemma runt 00..Men det är OK, sovmorgon imorgon också.

Var nere på stan med Nicco tidigare, käkade en bulle och drack det underbara Yogi teet på Waynes. Kom på att vi skulle snabbkika på en kostym till honom innan jag skulle ta tåget till jobb..och gissa vad som händer? Vi går in i butiken, hittar en svinsygg kostym..på 70% rea.. Är det tur eller är det?!?! Galet!
Står med andra ord och längar till vid 18 då jag ska ringa honom och få reda på om det funkar eller ej (Byxorna var för stora och de skulle se om det kunde ordnas snyggt) Håll tummarna!! :) 70% på 10,000 är en del.. :)

LOVAR (!!!) att jag ska ta mig i kragen och svara på kommentarer och uppdatera er lite mer ikväll, börjar faktiskt bli riktigt bloggsugen!
Har bara känt mig allmänt hängig de sista två veckorna, med massvis av planering (som förvisso är hur kul och mysigt som helst men TAR TID), massvis av jobb och skittrist väder rent ut sagt.

Men bättre tider kommer, det ska vi inte tveka på!

KRAMAR i massor från mig sålänge!



Ser förresten ut att bli en riktig party-vår, lovar att återkomma om detta snare!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Tack så mycket för omtanken!! Det värmer!

Jo, det känns lite bättre, eller rättare, har fått en ny sorts medicin som känns annorlunda. Lite bättre... Men lite förkylning med ont i halsen å svidande näsa har kommit nu så jag ska köra med mycket honungste nu.

Hoppas du får en bra kväll på jobbet!

Kramen, Maria

2009-02-19 @ 15:50:28
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

party vår,. i Like=)

2009-02-19 @ 16:47:09
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll sötnosen.Allt är bra med mig fast man har jobbat & haft sig denna dag..Skönt att man är hemma nu & bra slappar denna kväll med min kära & bloggar lita...Förstår att det blir en del planer nu i för stora dagen..det börjar närma sig..så skoj..ska bli skoj att se bilder får det sedan.Ska bli skoj att se hur vacker du blir i din bröllops klänning :) Vad för klänning var det du skulle ha :)? Ha en skön & mysig kväll med din kära,,Får bestämma en dag som vi träffas på en god & trevlig fika..Kan bli efter allt är över för dig eller om du har tid för en fika innna så är det bara att hojta till-..Kram kram

2009-02-19 @ 21:30:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket klipp, 70% e ju skiiit bra. Fan vad bra tajmat=)!



kram på dej stumpan!!

2009-02-19 @ 22:29:44
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0