Frukost + Porsche

Hej på er!
Sitter här i soffan o ska snart krypa ner under täcket o sova en timme.
Var uppe med tuppen i morse och var och fick nytt recept på mina ppiler..
Gjorde ju inte bebislängtan bättre när det kommer in en massa mysiga bebismagar och par som ska på ultraljud.. jag vill också!

Så ungefär så här lät det:

"Jaha, det var det, då ses vi om ca ett år när du behöver ett nytt recept"
-Det hoppas jag INTE!
"Haha, nä just det, nu ska ju gifta er..men lycka till så hoppas jag vi ses för en bebis-koll nästa gång då!"
-Jag med :)

På tal om nåt helt annat.. Så här såg jag ut för ett par dagar sen...wearing porsche...inhandlad i Paris.




Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ja, jag håller tummarna för er att det blir bebiskoll framöver!!!

Hoppas du får en bra dag!!

Kramen, Maria

2009-02-05 @ 13:18:23
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0