Jag igår + omgjort :)

Hej igen!

Då är jag tillbaka efter en riktigt tjej-dejt :) Våfflor med grädde och sylt, massa mys med Aron (hunden) och sen en prommis i pålsjö. En väldigt blöt prommis ska sägas! Usch för smältande snö. Dock hoppas jag att den håller sig borta nu!!

Vi var ju hos Miche och Eva igår. Mys. Blev en drink före maten, vin till tacosen och därefter baileys och kaffe och sen en drink till = ont i huvudet av all blandning! :)
Så här förvandlades jag på en halvtimme igår:

 
1:a bilden är tagen 05,25 på morgonen innan jobb...sjukt trött.
Andra är tagen precis innan vi åkte till Miche och Eva, kan meddela att det var galet kallt när det kommit en halv decimeter snö när vi skulle hem..Men vill man vara fin.. ;)


Fick ett ryck innan Dessi kom innan, våra nya gardiner och matta har legat här ett tag..Så..jag bytte ;)
Innan såg det ju ut så här:

Rött :)

Nu äre grönt istället:

Grön matta och gröna gardiner, i samma mönster som de röda var tidigare!
Vår och LJUST! :)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad snyggt det blev!! Jag älskar ju den gröna färgen numera... Förut tyckte jag inte alls om den. Konstigt hur man kan ändra uppfattning om saker... Vart har ni köpt mattorna??? Riktigt fina!!

Jo, om du tittar in igen så får du se... det blev våfflor för mig idag oxå, tack för inspirationen!! :)

Kramen, Maria

2009-02-22 @ 15:24:38
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll snäckan..

Går dagen med våra vänner var en mysig lördag..Nja tyckte att låtarna inte var så mycket bättre denna helg...Tycker helt klart att Måns kommer vinna allt..för han är bäst..-Ska bli skoj i nästa helg för då är det mitt över gatan som det är..kommer se många kändisar..:)

Allt bra med dig denna söndag? Fina & mysiga bilder från ert hem.kram krma

2009-02-22 @ 18:30:57
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fiint ni har det :D

2009-02-22 @ 22:15:20
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: teddy

wawawam vilken babe :) Snygga ben :)

Vad skoj med engod blandning alkohol. Förstår omdu inte mådde så bra dagen efter. Men vad gör det???

Längtar också till helgen nu när man bara kan svepa omkring här med ett glas vitt :)

Önskar dig en bra start på den nya veckan tjejen.

kramis kramis på dig

2009-02-23 @ 05:39:43
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0