Kärlek

Tänker INTE sitta och be om ursäkt för att jag inte har bloggat.
Tänker bara säga att jag inte har haft lust..och absolut ingen energi.

Däremot tänker jag slänga upp ett par inlägg ikväll, ni kan hålla utkik efter porsche, var mitt halsband nedan kom ifrån och kanske något mer ;)

Tänkte också berätta att jag är kär!!
Entourage kan vara bland det bästa jag har sett! Dom är sjukt töntiga och dryga..för att inte tala om bortskämda.. MEN så bra det är!!

Sitter här och lyssnar på soundtracket just nu..Happy Sandra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

entourage e toppen, dom lever ett så glassigt liv !!!



o han e så söt.. huvudpersonen..



2009-02-03 @ 20:37:25
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0