Lasagne lunch

Sådääärja :)
Nu luktar hela jag papaya och har tryckt i lunch bestående av lasagne rester från i förrgår.

Får bara mer och mer ont i benen så känner väl att det känns sådär spännande att vara tvungen att stå och gå i åtta timmar, phu! Håll tummarna för mig snälla ni ;)

Blev liiite shopping på väla ändå förresten (dock billig sådan):
Ansiktsvatten (Nivea Young)
Nivea ansiktsmasker, två stycken active purifying (imorgon är det daga igen Nicco!)
En mineralögonskugga, ska visa så fort jag har ett skäl till att använda den ;)
Ögonmakeup-remover
Blått band till våra påsar som ska vara give-aways på bröllopet

Plockade även upp ett par resekataloger på Ticket, dessa stäcker sig till i mars 2010 så det blir ju från dom vi ska välja vår långa bröllopsresa, den som blir i januari nästa år :) Ah, ska bli så mysigt och sitta och bläddra och bestämma oss sen :)

Men först Rom, därefter Skopelos :)
Nice!

Kram på er, nu ska jag iväg mot arbetet!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Hoppas att det går snabbt för dig gumman..Mums vad gott mad lasagen.Det ska jag ha på måndag..längtar redan :) kram kram

2009-02-07 @ 13:17:27
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Jo, tack. Pizzan smakade utmärkt gott igår!!! Idag har vi legat å dragit oss länge, klev inte upp förrän efter 12. Jag vaknade imorse vid halv 8 å hade så fruktansvärt ont att Marcus fick kliva upp å ge mig värktabletter. Sen låg jag på spikmattan i typ 40 min men det hjälpte inte lika bra som det brukar. Hm, blir lite brydd å undrar vad som händer!???

Jag köpte "nöt-peeling" från Bodyshop sist, passar ju bra till nöt-bodybutter. Har provat kropspeelingen nu några gånger å jag tycker den är superbra.

Så jag tror att det är ett vinnande koncept du kört med idag!! :)

Hoppas du får en bra dag på jobbet!

Kramen, Maria

2009-02-07 @ 13:40:20
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0