Märkligt lugn


En glad tjej med GOTT rödvin (tack Anders) i högsta hugg.

Nicco gör pizza..jag har tänt ljus och fastnat i bloggvärlden.
Det kom ett sånt där sköööönt lugn över mig just nu, ingen aning om vad det beror på. Brukar alltid vara lite kinkig kvällen innan en jobbhelg. Men nä. Vi har denna underbara fredagskvällen ihop..imorgon jobbar jag men sånt är livet! Nästa helg jobbar jag inte..och det går fort, alldeles för fort emellanåt kan jag tycka. Så nu NJUTER jag av kvällen och hoppas att ni andra gör det samma!

Stor kram på er

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Visst gör du rätt som njuter av kvällen!! Det gör jag med... får ju ha sambon hemma nu hela helgen. :)

Hi,hi, blir full i skratt. Vi ska oxå äta hemgjord pizza, mums! Fast jag får ju hoppa över vinet :( pga tabletterna.

Ha en underbart härlig kväll!

Å, tack, för possitivt tänkande!!!

Kramen, Maria

2009-02-06 @ 18:19:46
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja dessi ska nog med tror jag, fick inget riktigt svar men tror hon ska det...



vi jobbar ju helt likadant nu 1vecka framåt typ.. haha komiskt=)



Puss o kram sandrita :D

2009-02-06 @ 21:24:13
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Anders

Vad tackar du för..... att du är glad eller kan det vara så att den röda drycken i glaset kommer från en flaska som jag har gett er? ;) Puss & Kram

2009-02-07 @ 02:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0