Mot äventyren

Då var det snart dags att bege sig.
Efter att ha läst över 100 sidor i boken har jag börjat inse att jag kommer att få abstinensbesvär när den är slut, det är ju den sista i millenium triologin.. Galet hur fast man kan bli i böcker! ;)

Har äntligen fårr tummarna loss och målat ett lager genomskingligt lack på naglarna.. Dom skivar sig massor annars och nu har dom grym längd som jag gärna vill behålla. I alla fall till helgen då jag har tid att pyssla om dom lite.

På tal om helgen så är jag minsann utbjuden på dejt med min blivande man :) Ska bli underbart!
Ut och äta och bara vara vi två!

Och på tal om dejt så ska jag iväg nu. Ansiktsbehandling på Len Hud 14,30.
Träffa Mattias 16,40 i Lund, därefter träffa Åse och sen ska vi tre äta middag och dricka ett glas vin och ta igen sisådär ett halvår med fröken reseledare :) Skoj skoj!

Vi hörs kanske ikväll, beror lite på när jag kommer hem. Annars imorgon när jag sitter på bokningen!

Ha en riktigt fin eftermiddag!

 
De tre musketörerna... Mattias, Åse och lilla jag :)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jag förstår din känsla när det gäller böckerna!! Jag var nedstämd bra länge efter att jag läst ut dom. Bara vissheten om att det inte kan komma fler böcker... Tråkigt!!

Lite likadana är Arne Dahls böcker för mig. Jag är helt fast i dom å vill typ läsa hela tiden...

Låter som du har en härlig dag framför dig!!

Ha det gott!

Kramen, Maria

2009-02-09 @ 15:15:51
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

jag hoppas det blir grekland för oss också!

när är det ni åker?



kram

2009-02-09 @ 15:16:44
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja du, 97 dagar,när jag kollade runt lite på din blogg var det 7 månader kvar....går tiden fort eller! Hur går det med tårtan..? Och nu är det snart hög tid att få klänningen fixad, tänk på att sömmerskor kan ha mycket att göra inför student och så...

Men allt löser sig och det blir ett underbart bröllop. kramisar

2009-02-09 @ 18:52:46
Postat av: teddy

Vad mysigt med dejt i helgen.

Är det på alla hjärtans dag må tro???

vi ska sova på hotell hela helgen och vara bara vi :)

Önskar dig en riktigt fin måndag.

kram på dig

2009-02-09 @ 19:06:06
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Lisa

joo, bio, vänner, plugg osv :) vart jobbar du?

2009-02-09 @ 20:50:03
URL: http://crackkarlsson.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Kul när man hittar sådana böcker. Jag är likadan!Ha en jättefin dag!

2009-02-10 @ 07:33:39
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0