Sjuk träningsvärk!!

Aj Aj Aj. Stapplar omkring som en gammal kärring idag, fy faaaaasen vilken träningsvärk jag har i mina ben! Gjorde verkligen nytta att byta övningar.
För er som inte vet så kör vi en månad med några fasta övningar, sen byter vi övningar helt och hållet och kör dom i en månad istället. Allt för att musklerna inte ska bli för vana vid att göra samma träning hela tiden! :)
Nicco mesade dock igår och vägrade göra utfall..dvs han verkar inte ha nån träningsvärk alls.. Jaja jag håller tummarna för att han träning gjorde noll nytta också, haha! :P

Vi har precis ätit frukost så jag sitter här invirad i en filt med tända ljus och myser lite. Ska snart bli en lååångvarmdusch. Tror på papaya peeling, papaya duschcreme och därefter papaya bodylotion idag..vad tror ni? Vinnande koncept? ;)
Känns så!

Tror faktiskt att jag ska försöka hinna få i mig lite lunch innan jobbet också, allt för att inte krympa ännu mer i vikt...känns som att det kan räcka ändå..O då är det ändå så att när jag äter då ÄTER jag, tyvärr hinner man inte detta så ofta på jobb därav ofrivillig viktminskning.. :(
Jaja, ska nog bli bra det med! Har snart semester i ROM! Gissa om det kommer att slinka ner mycket pasta, pizza, vin och skumpa där? ;) Kanske inte just i den ordningen men i alla fall. Bröllopsresa som det ändå är! :))) SOM jag LÄNGTAR!

Nu duschen!
Kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon snäckan.Vasen är från Ikea...köpt för några år sedan,,kanske finns kvar..kan kolla när jag är där nästa gång..Som nog blir i veckan..'Tyvärr fick man åka & jobba i går kvälls..men det gick snabbt & det var inte så mycket att göra..

Det låter som en trevlig idé att träffas på en trevlig fika på uteserveringarna till våren :) Ska bli skoj att träffa dig live med :)

'Ha en skön lördag kram kram

2009-02-07 @ 10:32:22
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Skönt med träningsvärk..får snart börja med mera av min träning...börjar bli av med min magen nu..så det är skönt...Tyvärr jobbar jag var 6 söndag..i morgon skulle jag jobba med fick ledigt..så skönt att slippa tänka på jobbet denna helg..brukar ta ledig de dagarna..hatar att jobbar helger...Men i bland har man inget val..Hoppas att det kommer gå snabbt för dig i dag på jobbet när slutar du i kväll då? Hoppas att det blir en god lunch nu innan du ska åka & jobba...

Ska du se melodifestivalen i kväll eller kommer du kanske lagom hem till röstningen..Ska snart åka & handla mat & sen ska vi hem till min sambos farföräldrar på middag..så det är skönt att slippa att tänka på maten..:) hihihi...

Ha en skön lördag fast det är jobb.Stor kram till dig från mig..kram krma

2009-02-07 @ 12:17:31
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Har lagt till din söta blogg i mina länkar :) kram kram

2009-02-07 @ 12:19:37
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hoppas att det kommer gå snabbt för dig & massa trevliga kunder & trevlig personal i dag så dagen kommer gå snabbt..Vad gör du om man får fråga..? sitter du bara i reseptionen då eller? kram krma

2009-02-07 @ 12:24:24
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0