Sliten

Känner mig just så idag. Men så blir det väl när man har en dag ledigt bara. Skulle behövt idag också känner jag.

Men nu är vi på gång igen och denna veckan är MER än fullspäckad.

Idag började dagen med ännu en visning i lokalen där vår bröllopsfest ska hållas. Kollade ut var baren ska stå, hur buffén ska placeras och hur DJ'n ska få plats osv osv..
Jobb nu fram till ca 22,30.

Imorgon jobbar jag på bokningen mellan 08,00 - 16,30 fast bryter redan 15,00 då vi har personalmöte mellan 15-17.
Hem och träna direkt efter det.

Onsdag är ledig men har ett hem som är i behov av dammning, fönsterputs och allmän städning. På kvällen ska vi till Anders och äta middag tillsammans med honom och Bella.

Torsdag är det bokningen igen 08-16,30. 17,30 ska vi träffa Christer som ska sy mina underbara tärnor klänningar + lägga upp min lite.
Därefter träning.

Fredag är ledig men ska provsmaka tårta 14,30 och sen hoppas jag på en LUGN fredagskväll! För sen är det nämligen jobb hela helgen. USCH. Jag vill inte. Orkar inte mer helger..Hatar att jobba helg faktiskt, ju mer jag gör det desto värre blir det.

Men vi tar det då. Idag är det måndag, wiho. Hrm

Hur har ni det idag då?
kram

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jag tycker det är helt förståeligt att du känner dig sliten som du jobbar å står i. Men det är ju nåt kul som kommer av det snart!! ;)

Hoppas kvällen går fort för dig!

Idag när sambon åkte till jobbet så skjutsade han mig till en kompis som är hemma å är sjuk. Vi låg på soffan å surrade några timmar. Det var trevligt å välbehövligt. Nu ligger jag i soffan å lär väl ligga här hela kvällen å vänta på sambon som slutar 23.30!!

Stor Kram, Maria

2009-02-23 @ 18:54:48
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0