Snö, prom night, TRÖTT

Det snöar...som fan rent ut sagt. Måtte det inte lägga sig! Jag orkar inte..Vill ha vår, vitsippor, jeansjacka osv.. Inte SNÖ!!

Vi har varit och tränat..körde bröst med de nya övningarna..känns redan! Passade på att köra lite axlar också..najs.

Har efter det ätit club sandwich i soffan och kollat Prom Night. Näee..Halva filmen om inte mer utspelar sig på hotell, jag vill nog inte jobba på ett hotell mer :( O så ska jag jobba kväll imorgon, känns sådär. Kommer det in poliser och frågar efter gäster så sticker jag :P

Har ni sett den?

Nu ska sminket bort (jusste..ska berätta om Len Hud imorgon, lovar..jobbar ju ändå kväll så hinner innan!) och sen ska jag ner i sängen och läsa lite i boken..snart slut! :)

Kramar och god natt!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jag tror inte jag har sett den filmen!?? Idag tog vi det bara lugnt innan sambon åkte å jobbade. När han for så gick jag ner på stan å shoppade lite... Lite blomlökar, tulpaner åsså ett läckert fat m stenar som jag gjort en "grej" av. Visar imorgon. Känner mig riktigt nöjd!! ;)

Hoppas du får sova gott!

Kramen, Maria

2009-02-10 @ 21:58:29
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa...nu får d väl ändå bli vår snart... aja de e ju bara februari men ändå...snön kommer allllltid nu. varför kom den inte i dec?



Puss o kram o ha en fin fin dag=)

2009-02-11 @ 09:58:39
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0