Som det kan bli

Blev så vårinspirerad innan så det slutade med att hela balkongen blev storstädad och fönstrena där ute blev putsade.
En stor och en bänk åkte bort, så nu får man till och med plats där ute.
Saknas bara lite vårblommor så blir de nog kalas!


Ska i alla fall bege oss nu.
Blev lite arg när linnet jag bestämt mig för hade en stor fläck :( Nytvättat o allt så misstänker att fläcken är bestående :(
Hittade iaf en lila-svart koooort klänning som får vikariera som linne för kvällen. Med dessa minusgraderna blir det i alla fall INTE vare sig kjol eller klänning.. Nixpix, jeans o stövlar, och en kofta över linnet. Så praktiskt man blev med åldern..Eller hm, rädd för att bli sjuk och få en mycket mindre lön kanske det också kan kallas?

Oavsett..nu går vi!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Hej söt :) Har haft en helt underbar helg (trots mitt singelskap, haha), hur har du haft det? Massa romantik gissar jag :D Annars är allt bara bra med mig, hur är det själv? Bröllopet närmar sig med stormsteg :D Kram!

2009-02-15 @ 09:57:54
URL: http://kimsana.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon snäckan.Allt bra med dig denna måndag morgon.Hoppas att du hade en skön helg med din kära..Blir det jobba som vanligen i veckan nu frmaför dig eller? kram krma

2009-02-16 @ 10:20:42
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0