Sötaste lillasyster! :)

Tittade in lite snabbt på facebook och upptäckte ett mail från Emelie (Som befinner sig alldeles för många mil bort..i asien!). Hon ville stämma av lite inför personalfesten, hon o jag har ju vårt eget tema as always!
Sen skrev hon lite om hur mycket hon längtade efter vårt bröllop och alla vår/sommarkvällar med en cider i högsta hugg.. Jisses vad jag längtar!
Både efter min lillasis (är inte  min lillasyster på riktigt men ändå) och efter just alla dessa sköna kvällar i sommarvärma med bara ben, solglasögon och ett gott glas rosé.
Ser fram emot att hon och Mackan kommer upp till Hbg, att vi kan sitta och snacka skit och spela kort på balkongen till långt ut på natten (nu när vi får plats med fyra).

Kan de inte bara bli vår och sommar NU????

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jo, jag vill oxå att det ska bli vår å sommar!! NU! Men tänk, när det väl bär av så får du ju sommar före oss!! Lyllo dig!!

Det blir bara lugnt i helgen. Vi har inga planer utan tar dan som den kommer... Det är ganska skönt att ha det så ibland.

Kramen

2009-02-20 @ 19:17:05
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0