Tiara sponsring :)

Sötaste Sara har ordnat en tiara till mig!! :)
Som dessutom är godkänd min frisörska nu..Underbara liv!! :)

Fin är den, och passar perfekt till klänningen och mitt mörka hår. Nu är det inte mycket kvar på listan som heter "kläder m.m till Sandra".
Kvar är:
Sjal (ska sys upp)
Väska
Smycken
Underkläder såklart ;) Dessa ska tärnorna få hjälpa mig att välja ut i Götet om två veckor.. ÅHH vad jag längtar efter den helgen. Först Göteborg med finaste tjejerna och sen utgång med jobb i MIN stad = nära hem till sängen när man inte pallar trycket mer! :)
Enda felet är att älskling inte är hemma.. MEN har hört att en helg iväg från varandra med "egna" vänner kan vara bra..haha! + att när han kommer hem på söndagen är det flottig pizza och annan bakfyllemat och mys som gäller i soffan.. Underbara liv (återigen)
Haha!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ja helg är ju inte lika roligt om man jobbar... men dock helg!

härligt att du har så mkt annat kul att se fram emot =)

nu är det inte långt kvar tills du också är FRU!



kram

2009-02-20 @ 16:44:33
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Oj, oj, vad mycke skoj du har framför dig!! Så roligt!! Å, kul att saker börjar fixa sig... Hoppas du får en fin helg, trots jobb...

Kramen, Maria

2009-02-20 @ 16:52:59
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0