Våren..med en drink i handen! :)

Kostymen (se nedan) passade inte..så nu får vi beställa en istället.. Dyrare. Fast mer pengar till mig, mohaha!
För er som inte vet sa Nicco nämligen (när han upptäckte att en brudklänninggår på ca 7-10,000) att hans kostym skulle kosta lika mycket som min klänning. Nu blir hans kostym dyrare eftersom min klänning var ett klipp. Med andra ord borde det betyda att jag har ett par tusenlappar till godo? Eller? Lika för alla? ;)


Denna våren blir en partyvår verkar det som..
I alla fall det lilla jag är ledig på en helg..dvs 4 helt lediga helger nu innan bröllopet...crazy!!

Men hittills är följande inplanerat:
7/3: Ut i Helsingborg med min andra familj (jobbet..) drinkar, mat..dans..galenskap. As always
5/4: FIRMAFEST! Tema: Dans..my god!
16/5: BRÖLLOP :) Den som inte firar ordentligt då får med mig att göra! ;)
30/5: Marinas 25 års fest! :)

Sen antar jag att mina fina tärnor har planerat in nåt skoj ;) Men det återstår att se!



Nu ska jag in i duschen och sen fortsätta glo på "Efter tio" Börjar bli lagom mör då det är dag 5 i denna 6-dagars vecka på jobb. Phu! Men imorrn vid denna tiden har jag endast hälften av dagen kvar och kan snart gå hem och njuta av några timmar i hemmet! Ska dessutom till Miche och Eva för att fira Amanda och dricka lite vin ;)

Kramar


Kommentarer
Postat av: Mindy

God morgon söt du..Söt bil på er :) Vilket datum är det ni gifter er?

Inte skoj att jobba på fredagarna på kvällarna.men man får vara glad att man har ett jobba att gå till..aldrig kul att jobba men kul när lönen kommer :)

Ska bara slappa denna dag & sen till läkaren innan man ska jobba..

Ska till våra vänner i morgon kväll & se på melodi festivalen..Det är bara en som ajg hejar på så det det på MÅNS han ska bara vinna allt för han är bara bäst. :) hihihi..

Önskar dig en sön fredag gumman.Hör av dig när du har tid & känner för det..ska bli skoj att träffa dig.kram kram

2009-02-20 @ 10:37:25
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0