APA!

Så känns det just nu!
Efter lunchen med mamma hände nåt sjukt..Gick på Kappahl för att köpa strumpor..o PANG så kändes det om hela halsen snördes ihop..huvudet började vrålbanka och trumhinnorna började trycka.
Kan meddela att det INTE är bättre just nu.
Tror att det lilla lilla halsonda jag har haft sedan i söndags har utvecklats med besked..Tror dessutom att jag har feber.
Helt perfekt, helt jäkla perfekt när man har två dagar kvar att jobba :(


O ang. inlägget nedan skickade jag "mina" inbjudningar i eftermiddags. Kändes ungefär lika speciellt som att skicka vykort bara för de.. om inte mindre spännande till och med. Så var det med det :(

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Nejmen stackars dig!! Det var ju inge bra att bli sjuk! Hoppas det går över fort!!!

Jag vet inget mer idag... Det är "bara" att vänta å se vad som händer!???

Stor Krya-på-dig-Kram, Maria

2009-01-29 @ 18:11:25
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll snäckan..Hoppas du får en mysig kväll med din kära..Inte skoj med en dålig dag på jobbet..får hoppas på bättre i morgon & snart är det helg igen..skönt..kram kram

2009-01-29 @ 18:52:27
URL: http://[email protected]
Postat av: S

jag tycker iallafall det ska bli skiiiit kul att få inbjudningen! har aldrig någonsin varit på bröllop så detta är så roligt. Killar o tjejer kommer nog aldrig nånsin tänka likdant,våra hjärnor e helt olika och därför reagerar vi olika på olika saker antagligen... :S

puss åå kram på dej sandrita=)

2009-01-29 @ 19:54:38
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: teddy

Ush då - det där låter inte alls så bra tösen. Vad händer - är du sjuk eller var det bara något symptom som inte utvecklats?

Krya på dig iaf och hoppas du kommer på fötter snart igen. Hoppa över träningen nu!

Jag tycker också att inbjudningskorten är det mest avgörande - då är ju allt ute i det fria :)

kramis kramis och ha en så bra kväll som du kan

2009-01-29 @ 20:04:09
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0