Babyliss, hårspolar

Nu har jag hört från ca 1000 håll att just dessa ska göra håret fenomenalt snyggt :)
Jag har redan en babyliss locktång..dock tar den sjukt lång tid då jag har tjockt hår + att det är väldans svårt att snurra en liiiiten hårlock på denna i nacken.. Brukar sluta med att jag trasslar in håret i tången, mig själv i sladden, får ett megautbrott och skiter i lockarna och sätter upp håret i en svans mitt på huvudet..Så kul var det.

Nu är jag alltså SJUKT sugen på att testa dessa värmespolar..Någon som har lust att sponsra mig med 699;- så att jag kan åka till Elgiganten och shoppa dessa? ;)
Haha presenttips i alla fall ;)

Hur har ni det denna lördagskväll? Jag börjar bli sömnig.. smått jobbigt kan jag meddela då jag har exakt tre timmar kvar tills jag sitter på tåget på väg hem..Pust.

Kram sålänge iaf (kommentarer svarar jag på imorgon, har lite svårt för att göra det här i repan!)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Själv har jag inga problem med locktångar å sånt då jag har kort hår.. Men jag har problem med att jag är så fruktansvärt uttråkad!! Inte ens att "blogga runt" är riktigt kul, inte läsa, inte se film, inte photoshoppa, inget som normalt skulle roa mig känns kul... Det beror nog på att det "bara" är benet som är fel på mig å huvvet funkar!?? Precis ALLA vi hade tänkt hälsa på idag hade antingen annat för sig eller så var dom sjuka!!! Men HALLÅ!! Jag behöver få träffa folk. Kan dom inte förstå det!!!!???

Nä, slutsurat från mig. Hoppas det går bra för dig på jobbet å att du får sova gott dom få timmarna det verkar bli för dig inatt!!

StorKramen, Maria

2009-01-17 @ 20:35:02
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Elina - Den svenska blondinen

Jag brukar använda vanliga spolar, alltså utan värme, och de funkar utmärkt. Så jag antar att värmespolar bör vara super!

2009-07-07 @ 16:44:06
URL: http://www.ensvenskblondin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0