BodyShop(pat)

Jag är verkligen galet fyndig idag, eller vad säger ni?

Blev sushi på stan (ikuzukuri), te på waynes och shopping på body shop. Köpte lite ny rengöring till ansiktet, då jag hade tre till priset av två så ska vi testa vetegräs..haha. Köpte både rengöringsgel och rengöringsmjölk. O japp, foto och recensioner kommer! Dock ska jag ta slut på det lilla jag har kvar av mitt andra.
Men berättar när jag börjar och hur det funkar. Ska ha en mattande effekt i alla fall, alltid bra! Glänsande pannor är väl sådär ;)

Har varit full fart på job (fredag!!!) fram till nu. Räknar med ett par timmar till av detta tempot tills alla after workare har slagit sig ner och sen ska jag svara på lite kommentarer! Fram tills dess ska jag jobba undan en del!

Stay tuned ;)
Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Internetshopping är nästan det bästa, tycker jag. Har du några favoritsidor att handla från?



Jo, hade varit roligt att se Hasse Aro dansa..

2009-01-09 @ 18:32:37
URL: http://blundat.bloggagratis.se
Postat av: Mindy

God kväll..Så skoj allt ska bli att se era bilder när allt är klart.Hoppas att du får en skön kväll.kram kram

2009-01-09 @ 19:44:40
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0