Borta

Bitter-Sandra har försvunnit igen och ersatts av trött-sandra.
Kanske är bättre, vad vet jag? Vet bara att jag är riktigt, riktigt trött. Men om ca 2 timmar landar jag i Helsingborg igen. Hem och SOVA i mina nästan 6 timmar och sen blir det till att åka till bokningen och sitta där med Linda imorgon.

Efter jobb är det tränings som gäller. Imorgon är det dags för ben igen. Och för första stämpeln denna veckan ;)
Träning är just nu inplanerad tisdag, torsdag och söndag.

Har fått undan lite provisioner i alla fall, eller hum tre av typ trehundra. Men alltid något och jag hoppas på att hinna tre till på onsdag då jag jobbar ännu en kväll.
Har jag dessutom tur så blir det en lugn helg som kommer (ja jag jobbar iGEN) så att jag hinner med ett par till..sen är man ju nästan i fas inför februari..typ?! :P
Se jag är ju nästan positiv?!

Hoppas ni sover riktigt gott sen mina vänner!
Jag ska försöka med det samma!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Mindy

God middag..Önskar dig en skön tisdag.kram kram

2009-01-13 @ 11:40:40
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch e också trött, alla e trötta... kram kram kram /Sandra

2009-01-13 @ 15:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0