Bröllopsdrömmar igen..

Okey. Jag börjar få lite smått panik.
Enligt min drömtydarbok är det något man har glömt som ligger och trycker på ens undermedvetna när man drömmer såna här drömmar upprepade gånger.

Och inatt hände det igen. Dagen för vårt bröllop var här och allt var fullständigt kaos.. klockan var typ14.00 när vi kom på att jag kanske skulle göra mig i ordning..hade glömt blommorna (igen!!) och affären hade slut på kallor (som jag ska ha i buketten), det fick bli vita rosor istället.. (begravningsblomma enligt mig)..Kaos!!

Så vad är det vi har glömt? Hjälp???


Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon snäckan.Fin bild & fina ringar :) Önskar dig en skön måndag.Göra något skoj denna dag? förutom att jobba.kram kram

2009-01-19 @ 10:53:50
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahh ojobbig dröm =( ja tror inte du glömt något! ni verkar ha koll på allt :)

2009-01-19 @ 11:04:01
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Mamma

Koppla av gumman, läget är under kontroll, du har ett kontrollfreak till mor som aldrig glömmer något viktigt.. så relaxa. Allt ska bli så perfekt som du bara har drömt om - såvida inte Nikos glömmer komma till kyrkan - men det får Chriss ha koll på Haha..

2009-01-19 @ 11:31:07
Postat av: Bokmalen

Tror du inte att det bara är din egen rädsla för att glömma nåt som spelar dig ett spratt!!!??? Du ska se att allt kommer gå bra, än så är det ju tid kvar...

Hoppas du får en fin dag! Själv ska jag ta å hoppa in i duschen å försöka ta en kortare promenad innan sambon kommer hem, han slutar 15.00 å det känns som att det är snart!

Kramen, Maria

2009-01-19 @ 11:53:50
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej tjejen jag hade samma dröm om och om igen i flera månader.Jag drömde att jag hade glömt mina skor,mina blommor och att min brudtärna hade glömt och göra sig i ordning och kom i sina svarta jeans och ett svart linne.Plus att jag och mannen kom försent till kyrkan...skit jobbigt alltså jag drömde det jätteofta.Men allt gick bra:) ha en skön dag kramis

2009-01-19 @ 11:54:47
URL: http://fruljung.blogg.se/
Postat av: Pappa

Lugn och fin nu gumman, mammsen fixar och vi andra så gott vi kan, Bara du inte själv glömmer att komma på din stora dag, i så fall får jag och Nicco köra cabbe själva viofs hade varit kul

2009-01-19 @ 19:06:50
Postat av: Evelina

haha det där känner jag igen =) hade med ett par såna drömmar innan den stora dagen.... MEN, kom ihåg att även om du inte skulle få din bukett så blir ni ändå gifta =)



kramar

2009-01-19 @ 22:49:39
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0