Det kan inte vara sant!

Här är så fruktansvärt långsamt och tråkigt idag.
Tänkte ta tag i mina provisioner, jo tjena. Då visar det sig att jag behöver lite hjälp med vissa grejor och kan med andra ord inte göra ett dugg.
Bokningskanalen är fortfarande låst pga att vi har använt fel lösenord för många ggr, och inga bra svar får jag heller. Nehepp.
Så här sitter jag. Läser bloggar,dricker kaffe, läser tidningen...and so on!

Snart dags för lite käk..gött! O sen snaaart snaaart får jag bege mig härifrån, alltid något. Längtar hem extra mycket idag.
Har förresten varit lite duktig och mailat en dansskola ;) haha! Bröllopsvals here we come!

Näe..kanske skulle börja pricka av på checklistan och se om man missat nåt.. HAHA!
Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Har du varit uppe länge? Känns som dagen precis börjat

2009-01-06 @ 12:51:14
URL: http://blundat.bloggagratis.se
Postat av: Ida

hahah det är fruktansvärt :S

2009-01-06 @ 12:51:30
URL: http://idaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0