Duktiga!

Tillbaka från SATS!
Avklarat ett pass med ben, ben och åter ben. Dom stackars kycklingbenen är lite trötta nu ;)
Första stämpeln denna veckan, nästa kommer på torsdag!

Idag såg lilla jag ut såhär;

Älskar redan denna klänningen. Går både att "klä ner" som til vardagar idag, och lätt klä upp med lockar och stora öronhänge! :) Känner riktigt hur mycket den kommer att användas i år!
Lägg märke till hur happy och pigg jag ser ut, det var jag också..tills jag kom på att jag började 8 och inte 7,30.. Kom dock på detta när jag redanvar på väg..hahaha!
Jaja inget ont som inte har nåt gott med sig..jag hann äta frulle och dricka kaffe INNAN jag började ;)

En liten jag på jobb idag också:

Största fördelen med bokningen är definitivt att slippa skjortor..ni ANAR inte hur trött man blir på skjortor om man har dom precis varje dag! Haha

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll.Det har varit en skön dag.HA en skön kväll.kram kram

2009-01-13 @ 20:31:45
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0