Finaste jag vet

Ibland önskar jag att jag hade kameran i högsta hugg på morgonen.
Det allra finaste som finns är nämligen när Nicco kommer upp och blinkar sådär underbart gulligt sömnigt... Ser ut som att han är 20 år yngre och ger en hint om hur (förhoppningsvis) framtida barn kommer att se ut på morgonen ;)
Får mig att le varje morgon vi går upp tillsammans i alla fall ;)

Då var det alltså den andra januari.. oj oj.
Idag blir det träning så snart vi har satt i oss lite frukost. I helgen måste sovvanorna bli bättre! Sova till halv 11 duger inte, hela dagen försvinner ju! Ops, vuxen Sandra som talar ;)

Nä.. SATS är jag riktigt sugen på idag. Och få ut granen, och storstäda efter nyår :) Sen är jag happy och kan fira helg, kanske med bio ikväll?

Kramar sålänge i alla fall!




Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Känner samma sak... Det duger inte att sova bort hela förmiddagen... Vi måste oxå ställa om dygnet. Fast vi börjar inte jobba förrän på onsdag... Hoppas träningen blir härlig! Jag längtar tills jag kan börja oxå... Kramen

2009-01-02 @ 11:59:33
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0