Inbjudningskorten har kommit!!!

Ahhh fattar ni?
Inbjudningskorten till VÅRT bröllop har kommit!!!
Äntligen kom den där känslan av !jag ska gifta mig! på riktigt!! :)
Lycka!! :)

Min blivande man har dessutom lagt ner en massa tid och nu har vi maten planerad..Underbart :)
Men tänk...våra KORT har kommit :)

Lovar att bättre bilder kommer att dyka upp här men detta får ni nöja er med sålänge..det är SÅ fint :))



Nu ska jag hoppa in i en dusch, ta bort sminket och krypa ner i sängen och kolla SATC filmen igen :)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Det var minsann fint inbjudningskort! Å, klänningen är ju läcker den med! :)

Tack för omtanken. Idag har varit en lugn dag, har mest legat i soffan å sett på SATC-boxen. Är inne på säsong 5 nu så det närmar sig slutet å tro det eller ej men jag börjar känna mig less på dom!? Imorgon blir det till att åka å handla på Maxi innan sambon börjar jobba sen skulle jag behöva he mig ut å gå... Bara det att jag får mer ont då så det tar emot men tydligen så ska det göra susen att "röra på sig", lite.

Kramen, Maria

2009-01-13 @ 20:58:38
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hihi ja SNART gifter ni er! tiden kommer bara springa iväg, lovar =)



kram

2009-01-13 @ 22:59:45
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0