Inte funkat

Sorry för BAD update idag. Hade en massa att blogga om när jag vaknade (dock glömt alla dessa ämnen nu) men det fungerade inte ens att logga in.. Någon annan som haft dessa problem idag?

Annars, har ni en bra lördag? Jag är på jobbet och har fått en rasande start. Ska alldeles strax börja med lite helgrutiner, provisionerna tar jag imorgon, hade en ny hög såg jag. Alldeles omöjligt att bli av med dom! Usch!

Hade ett välbehövligt samtal med Maggis på väg till jobb, eller rättare sagt på väg till tåget. Blev en del skratt då Maggis tydligen har en del oväntade naturbegåvningar..HAHAHA! :)

Blev en stillsam kväll igår, middag i soffan framför två avsnitt av Entourage och sen sömn! Stackars blivande mannen fick gå upp 07.00 för att jobba..Längtar efter ett normalt Svensson-liv med honom. Där man går upp tillsammans, kommer hem och tränar, äter..planerar inför helgen där man givetvis är ledig. Men snart kanske? Who knows! :)

Nu jobbar jag ju vändpass..dvs hemma i lägenheten 00 inatt och ska upp 05. Längtar sådär. Men sånt är livet. Fördelen med att jobba söndagar är att man kan äta stor frukost utan att stressa..oftast i alla fall ;)

Nu ska jag jobba vidare ;) Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jo, visst strulade blogg.se idag! Gick inte att logga in eller lämna kommentarer, grrr! Riktigt sur var jag ett tag.. Här är det bara lugnt, eller, ja jag är väldigt rastlös å det finns ingen att hälsa på.. Det lär väl bli en kväll till i soffan!!? Som om jag inte haft nog av sådana!??

Hoppas du orkar med allt jobb!

Kramen, Maria

2009-01-17 @ 17:36:39
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: maggski

hahahahha :D Kul o prata med dig idag! Hoppas helgen går fort.. så helvetet e över för denna gång :) pusss

2009-01-17 @ 18:15:28
Postat av: Drink, fuck and fight!

Kolla in våran blogg som handlar om sex oxh alkohol. Vi skriver det ingen annan vågar skriva om. Lämna gärna en kommentar =)

2009-01-17 @ 18:23:56
URL: http://drinkfuckandfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0