Inte som tänkt

Kvällen blev väl inte riktigt som vi tänkt oss.
Igår var vi på bio (se nedan), hem och däckade bokstavligt talat. Lite lätt slut efter massa jobb.
Upp idag och åt frukost, gick och tränade (ökade i två bröstövningar!!) och sen hem.
Begav oss ut på IKEA för att hitta förvaring till badrumsskåpen, men nej, hittade dock blockljus, servetter och en vas till tulpanerna som jag sedan glömde att köpa. Go Sandra!

Började känna en grym huvudvärk redan på väg hem och när vi hade ätit i soffan var det blixtar och dunder bakom pannbenet. Så jag däckade igen och ut på stan kom vi inte. Har istället suttit i soffan med hemmalagade hamburgare, glass, dator och film. Har kollat på fonder/aktier och bokat rådgivning på banken, jag har kollat på lite distansutbildningar, lite sugen är jag allt, betalt räkningar och suckat över hur lite det blir kvar som vanligt.
Note to self: Hitta ett mer välbetalt jobb, snabbt!

Skulle ringt Maggis idag också men det satte huvudet stopp för, hörde knappt mig själv tänka där ett tag :(

Planeringsmöte med föräldrarna inför bröllopet imorgon. Måste be pappa skriva ut lite sidor innan dess. Och VÄLDIGT snart måste jag och Nicco börja på välkomsthäftena! Phu. Nåja, det mesta är klart..mycket småpyssel kvar men det ska nog gå bra det med. Vi har ju nästan 4 månader på oss!

Nu blir det snart sängen här..behövs känner jag..Hela huvudet känns som ett enormt blåmärke :(

Natti!


Hittade denna väldigt gamla men glada bild innan. Förfest hos Maggan med en Aquatini i högsta hugg..as always ;) Var det inte den så var det en Bacardi Apple drink ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0