John Blund + semestertänk!

Han har verkligen varit min kompis inatt den där John ;) Dels har jag sovit gott och dels har jag drömt otroligt mysiga drömmar.. Om sol,´bad och semester :)

Jag ser massa fram emot vår greklandssemester. Jag och Nicco är man och fru då..och åker med hela familjen som vi faktiskt är då :)
Jag har inte varit på semester med mamma sen..hm 17 var jag nog när vi var i spanien. Med pappa var det ännu längre sen och tillsammans måste ha varit Stockholm när jag var 11-12 senast? Kan det stämma?
Alltså ska det bli SÅ kul :) Önskar att brorsan med familj också ville följa med bara..sist vi semestrade ihop utomlands var typ Halkidiki..då var jag 7 år eller nåt sånt, haha!

Idag är det onsdag och ett kvällspass som väntar. Imorgon och fredag är det morgonpass.. Skönt!
Ska berätta lite mer om helgens planer sen men nu ska jag in i duschen, mitt hår ser ut som ett mindre fågelbo eftrsom jag inte plattade det igår :P


Från Skiathos i somras....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du inte glömt alla skidresor som big brother har varit med på och även jag, men annars är det längesedan vi semestrade tillsammans. Ska bli jätteskoj (med öronproppar!)

2009-01-21 @ 19:23:42
Postat av: Therese

Åh vad vackert!

2009-01-24 @ 17:32:16
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0