Len hud

Wiiiiho ;) Sandra har äntligen tagit tag i det här med att försöka bli snygg inför bröllopet ;)
Har precis bokat min första ansiktsbehandling på Len Hud. Skitbra med en hemsida där man kan boka online..slippa passa tider att ringa och så.. ;) Så måndagen den nionde februari ska jag portömma, peela, skrubba och ha mig :)

Planen är att hinna med minst en sådan behandling till innan bröllopet. Men vi får se..bröllopsbudget, csnlån och en miljon andra räkningar finns ju också.

Nu ringde min kära pappa här så nu ska jag ägna lit tid åt honom ;)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: teddy

Härligt att du tar hand om huden speciellt nu när det är vinter och huden blir torr och fnasig...

Kör du mycket styrka på sats eller går du på pass också??? Har jag frågat det btw??? heheh- jag kommer av mig ibland.

Ha en fin kväll idag.

kramis på dig

2009-01-28 @ 21:50:00
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll min vän..Hoppas att dagen har varit bra fast det har varit jobb för din del..Min onsdag har varit en skön dag..Hunnit med lita av varje..Det ska bli skönt att börja jobba igen på måndag,,komma tillbax till vardagen o komma igång med allt vanliga igen..ska bli skoj att träffa alla trevliga arbetskamrater med:) Ha en skön natt sömn kram kram

2009-01-28 @ 22:52:27
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hejsan hej!!!Min dag har varit bra sov till 10 sen upp käka frukost kolla våra bästa år efter det kom svägerskan och hämta mig och vi drog till stan för lite fika sen innan jobbet blev det solning...Har suttit och väntat på att segerstedt skulle komma in på facebook och såklart så har jag missat honom:(skulle prata lite om angående den 8e när dem har spelningen...Själv då??hur har din dag varit kram

2009-01-29 @ 00:37:15
URL: http://fruljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0