Less

Jag vet inte riktigt hur eller om jag ens ska förklara..
Men idag blir det ingen HAPPY-Sandra blogg :(

För tillfället står jag lite och stampar både när det gäller yrke och privatliv. Hur jag än vänder mig så blir det fel på något håll. Antingen för någon annan eller för mig själv.
Lätt val kan tyckas. Inte lika lätt i verkligheten.

Jag gillar inte att göra andra besvikna..och i detta fallet gör jag det hur jag än gör eller vad jag än säger.
Någon kommer att bli besviken.. antingen är det jag själv..som kommer längre ifrån "drömmen" än vad som är ok.. Eller så blir det "andra sidan" som tydligen har helt andra tankar och drömmar.

Mest less av allt blir jag när man inte ens kan fråga om något är ok. Varför ta för givet?
O nu är jag då istället satt i positioner där jag måste välja.. mig själv eller andra.

Usch.

Kommentarer
Postat av: cintya

Hej igen!

Förstår att du längtar. Jag rekomenderar verkligen maten och speciellt glassen. Glassen är verkligen det bästa jag smakat. Vi åkte för några år sedan och stannade en vecka. Vi hann tyvärr inte med allt och ändå var vi nästa aldrig på hotellet. Fontana di trevi var vi på 2 gånger. Det är jätte fint men för mycket folk tyvärr. Vill du ha tips på något får du gärna säga till. Hoppas du får en toppen helg trots ditt sista inlägg...

2009-01-10 @ 10:01:27
URL: http://cintya.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Enligt min erfarenhet så brukar det bli bäst i slutändan om man väljer sig själv först! Med det menar jag att man inte (oftast) mår bra av att göra saker för andra som man inte vill... Den/de andra brukar känna av att man egentligen inte vill å själv brukar jag i dom situationerna bli ganska grinig å sur...

Hoppas du kommer på nån lösning!! Å att du får en fin helg!! Kramen, Maria

2009-01-10 @ 11:43:34
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Malin

Tänk på vad du själv kommer må bäst av i det långa loppet. Hoppas det löser sig! :) Puss & Kram min vän

2009-01-10 @ 12:16:55
Postat av: Malin

Jag tror att man i längden mår bäst av att välja sig själv i första hand.



Vet inte vad jag har för favoritbutiker, topshop och h&m kanske, men det blir ju inte över internet då.

2009-01-10 @ 12:37:14
URL: http://blundat.bloggagratis.se
Postat av: Fru Evelina

men gumman då =(

kom ihåg att du måste faktiskt tänka på dig själv i första hand, oavsett om du inte gillar att göra andra besvikna! jsg är precis likadan, men man kan inte bli lycklig om man inte lyssnar på sig själv!



kram

2009-01-10 @ 13:33:04
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Alexandra

Hej igen tack för att du tyckte min Blogg var fin. Jag stod och velade mellan några klänningar men jag älskar halter neck och e fruktansvärt nöjd med min klänning. Kul att vi har samma smak på klänningarna. Vi fick massa pengar till vår Bröllops resa faktiskt så det e alltid nåt speciellt när man står brud:) ha en trevlig helg kram

2009-01-10 @ 17:31:43
URL: http://fruljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0