Lugna gatan

Idag är det verkligen lugnt här...igen.
Dock springer tiden på lite snabbare än igår, kan bero på en telefon som har ringt konstant fram till nu + lite annat smått och gott.
Känns bra.

Har fått en ritning över vår festlokal till bröllopet..denna fattar jag inte ett dyft av. Visst jag förstår principen och skalorna..men inte riktigt mycket mer än då. Uscha. Och nästa visning är inte förrän i mars, dva vid samma tid som vi var där förra året tydligen. Tänk att det snart har gått ett år sedan vi började planera inför vårt bröllop. Galet.. Men otroligt kul! Idag har jag och hjärtat varit förlovade i tio månader..om ca tre veckor har vi bott ihop i ett år :)

Känns helt underbart :) Skönt att känna att det fortfarande är den ende jag kan tänka mig att spendera resten av mitt liv med :)

Nu ska jag snart svara på era goa kommentarer + catcha upp lite med andra bloggar ;) Undrar hur många bloggar man läser dagligen egentligen, crazy!

Kram sålänge!


Underbara bror och underbara sambo..med dom MINST underbara rösterna någonsin ;) haha

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det ska verkligen bli skoj.



Vad roligt att gifta sig och det är nog bra att planerna får ta tid. Då skyndar man sig verkligen inte in i något. Har ni varit tillsammans/förlovade länge?

2009-01-07 @ 18:10:17
URL: http://blundat.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Ja, ibland känner man bara det på sig. Har varit tillsammans med min pojkvän i två år ungefär, men det känns mycket längre och känns verkligen som att det är vi som ska vara resten av livet så jag förstår :)

2009-01-07 @ 18:39:32
URL: http://blundat.bloggagratis.se
Postat av: Fru Evelina

haha så han sjunger inte bra iaf? ja, ingen kan ju vara perfekt! fredrik kan varken sjunga eller dansa =)



bilderna från grekland såg jättefina ut! blir svårt att välja men era tips hjälper definitivt till!



kram!

2009-01-07 @ 19:25:28
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: teddy [stolt blivande barnmorska]

Sing star rules :)

ahhh då förstår jag hans efternamn. brukar de ofta åka hem till grekland då? Jag är halvgrek men är aldrig där.

Pär hette Olsson en gång i tiden men tog sin pappas nya frus efternamn då han var tio. Tur är det måste jag säga. Inte för att olsson är fel men det klingar fel på mig :(

Hoppas ni har en fin kväll ihop.

kramis så länge

2009-01-07 @ 19:36:08
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Mindy

Tiden kommer gå så snabbt..snart står du där som blivande fru :) Ha en skön kväll..Kram på dig

2009-01-07 @ 19:45:20
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0