Lunch

Hej igen dådå..

Då var det nästan lunch och ärligt talat kryyyyyyper timmarna fram. Har en hel hög i mitt fack som borde bli avklarat men allt annat står i vägen. Inget lösenord, ingen mail och fortsätt ett tag så..uuunderbart!

Kan tycka att det kan bli den 18 januari precis när som helst!
Varför? Det vet bara jag och Nicco än så länge ;) men ni kan få hålla tummarna lite så länge.

Nu ska jag alldeles strax gå och äta lite..hungrig är man, så mycket som jag har ätit de sista veckorna! Men det behövdes, kroppen mår också SÅ mycket bättre!
Imorgon ska det tränas igen, idag är det lite paus, tränat tre dagar på raken innan så..
Tisdag, torsdag och lördag blir det i alla fall, möjligen nåt litet på söndag (som är min enda lediga dag) men vi får la se!

Kram på er så länge och ha en trevlig lunch alla ni kontorsnissar som kan äta den på stan ;)


Mmm, en tacolunch hade inte suttit fel kan jag meddela ;)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Det var en väldigt blandad publik. Jag tror att han deffinitivt skulle gilla den. Den utspelar sig ju 1939.. så det är lite krig å så... Lite kärlek, lite "dumma karlar"... Helt otrolig film! Jag ångrar att jag inte tog med mig Marcus... Kramen

2009-01-05 @ 11:36:01
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Mindy

Man måste vara stark för att orka leva med det man har fått genomgå..Måste se framåt.Ha en skön kväll.kram

2009-01-05 @ 16:54:50
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0