Mammut



Denna såg vi alltså på bio igår.
Filmen har fått riktigt dålig kritik men jag måste säga att jag blev positivt överraskad.
Visst, det var kanske inte den bästa filmen jag någonsin sett men den var definitivt sevärd och jag skulle rekommendera er att se den, definitivt!

I en lyxvåning i New York bor det unga paret Ellen och Leo och deras åttaåriga dotter Jackie. Leo är skapare av en framgångsrik spelsajt på nätet och har ramlat in i en värld av pengar och stora beslut. Ellen är kirurg och jobbar med att rädda liv.
Båda föräldrarna äruppslukade av sina arbeten, och dottern Jackie umgås mest med familjens filippinska barnflicka Gloria, något som får Ellen att börja tvivla på sina livsval. När Leo åker på en affärsresa till Thailandpåbörjas ett förlopp som får dramatiska följder för alla inblandade.

Gå och se!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad bra att du känner dig bättre! Filmen får vi ta och se, om det blir bio eller att vänta till dvd:n kommer får vi se!??

Dagen har varit bra, vi har varit å hälsat på en arb. kompis å fått tips om objektiv till kameran åsså på kvällen åkte vi för att hälsa på mina brorsbarn. Dom är så mysiga!! Vi ska ta med dom på bio nån helg här framöver... Det ser jag fram emot! När det gäller ischias så har jag haft mer ont idag än på länge... Jag hoppas att det bara är tillfälligt för jag vill väldigt gärna åka å träna till veckan!!!

Hoppas det går bra med bröllopsplaneringen imorgon!!

Kramen, Maria

2009-01-24 @ 22:53:43
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon snäckan..Alltid kul att shoppa...minst några gånger per vecka..hihih....

Hoppas att din helg har varit bra & du får en skön söndag.kram kam

2009-01-25 @ 10:12:24
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0