Måndag

Godmorgon från en som har varit vaken sen 04.. Varför? Det har jag ingen aning om!
Vaknade till då och kunde inte somna om den sista timmen, småtrist men så är det ibland!

Har inte massvis att göra direkt, men en del som vanligt! Ska dock dricka en mugg kaffe nu och återgå till vakentillstånd!

Tack för alla...verkligen alla..kommentarer :) Söta som vanligt! O som vanligt hinner jag inte riktigt att svara från jobb utan sparar tills jag kommer hem :)

Ha en fab måndag! Ny vecka, nya utmaningar :)
Uscha vad hurtig jag lät där... ;)

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman.Då är det måndag igen,känns som det inte var allt för länge sedan det var måndag..Man får passa på att njuta av dagarna för tiden går snabbt fram...Hoppas att du får en skön start på veckan :) kram kram

2009-01-26 @ 10:55:17
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Vi skulle upp imorse för att åka å ta en spruta innan resan å i samma veva fara å handla på Maxi. Jag kunde dock inte somna igårkväll så det blev inte många timmars sömn... Men jag är ju hemma så jag kan sova när jag vill. Klockan 10 över 10 var vi klara å påväg hem! Då brukar vi typ kliva upp när vi jobbar kväll. Känns skönt å nu är ju hela dagen kvar... Hoppas din dag på jobbet går fort!!

Kramen, Maria

2009-01-26 @ 11:44:50
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0