Mardrömsbröllop

Nu när det börjar närma sig den stora dagen jag ungefär en natt i veckan då jag drömmer att vårt bröllop bara är katastrof och kaos.
Ringarna är fel, klänningen går i sönder, vi har glömt beställa blommor, glömt fotograf (vilket vi faktiskt ligger sjuuukt back med!) Håret är inte uppsatt..klacken på skorna går av. Maten är dålig, vi har glömt köpa vin..Ja you name it!
Allt är fel :S
Uscha!

Nu vet jag ju förvisso att vi är duktigare än så...men anyways ;)
Inatt drömde jag t.ex. att det var stora fläckar på klänningen och att just fotografen var bortglömd..
Haha..Hjälp? Vad gör man åt sånt??


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Kanske bara inse att det är just bröllopet som upptar mycket av dina tankar nu!???

Tack för omtanken. Dagarna går upp å ner, när jag tar smärtstillande så känns det ganska bra men när jag sen går en stund eller står upp för länge så får jag ont. Men det har blivit mycke bättre än det var i julas så det går åt rätt håll..

Hoppas du får en bra dag å att den går fort på jobbet!!

Kramen, Maria

2009-01-14 @ 11:43:08
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

de e typiskt att man drömmer så om saker man vill ska gå så himla bra! detta är mindre saker än ett bröllop men innan tentor drömde jag alltid att jag fick alla fel osv och inte fick fortsätta utbildningen. drömmar e lustiga som gör så mot en :P



Kram sandrita!!

2009-01-14 @ 12:18:20
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0