Me love SATS

Just nu går träningen BRA! Känner mig stark och på gång på riktigt nu!
Kört biceps, triceps och såklart de 80 obligatoriska situpsen ;)

Nu sitter jag här i soffan, har precis druckit kaffe med mami (+ en jäkla massa vatten på gymmet..hoppas på sömn inatt ändå ;)). Nicco lagar mat och jag har dukat. Blir en lugn kväll framför Entourage och La redoute katalogen som kom idag. Fick erbjudande om två bäddset för 49, hett tips då dessa var jättefräscha!

Återkommer lite senare med mina favoriter..(om ni är intresserade...)

Me today:

Lite suddig, väldigt trött men ganska glad ändå sådär kl 05,30.. :)

Kommentarer
Postat av: Mindy

Så trevligt jobb du jobbar med...Vilket hotell jobbar du på? Ha en skön kväll.kram

2009-01-08 @ 19:43:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag gillar att kolla i kataloger. La redoute brukar ha så fina kläder, men däremot orkar jag aldrig beställa trots att jag tänker och planerar in i minsta detalj vad jag ska köpa...



Horoskop är skoj, jag tror man behöver lite "högre makter" att skylla på eller tro på ibland.

2009-01-08 @ 20:44:06
URL: http://blundat.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0