Mörker, detta eviga mörker!!

Argh! När ska det börja bli LJUST på morgonen? Är det inte dags snart?
Finns nog INGEN månad jag avskyr så mycket som januari. Alltid kort med pengar, alltid mörkt, allt julpynt (ljus) borta, ingen stor fest (nyår) att se fram emot. Bara jobb, mörker, kyla, jobb, mörker, kyla, mörker, kyla, mörker mörker MÖRKER.
Usch!!!

Nästa år i januari vill jag till Aruba. Hoppas att det klaffar som vi vill bara. Tänk två veckor på Aruba när det är som mest skit här hemma. Det hade jag kunnat leva på lääänge sen!

Provade min nya uniform idag. Kavajen är ett mindre tält..resten sitter faktiskt helt ok och skjortan är snygg. Men jag campar väl i min kavaj sålänge.. :/

Idg är det träning! Riktigt längtar till gymet, och peppar peppar känner jag inte av någon feber eller dumt öra idag! :) So träning it is, och stämpel nr två för denna vecka i "utmaningen". Ska iofs träna fler ggr men får ju "bara" två stämplar..så detta är sista denna veckan ;)

Nu ska jag minsann äta frukost med Anders och börja jobba på ett litet projekt ;)
Kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh ja det låter inte fel det där... man borde kanske göra en reselista med platser man vill åka till och sen bocka av efter hand... =)



hoppas du kryar på dig och inte blir sjuk! Får du stämplar av jobbet?



kram

2009-01-08 @ 09:10:56
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

haha ja du skrev att du bara får 2 stämplar? haha jag kanske var helt ute och cyklade =)



kram!

2009-01-08 @ 10:12:25
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Kanske skulle en "wake-up-light" vara nåt för dig?? Vi har nu provat den 2 mornar å det känns lättare att kliva upp när det är ljust i rummet. Jag kliver upp 05.15 även när jag är hemma å sjuk så jag äter frukost med sambon innan han åker till jobbet. Hoppas din dag går fortare på slutet... Kramen, Maria

2009-01-08 @ 12:19:12
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: teddy [stolt blivande barnmorska]

visst är det alldeles för ruggigt och kallat och mörkt ute. Här är det slask ochregn och jag vet inte vart jag ska gömma mig. Trist :(

Tycker verkligen att duska skriva upp Bulagrien som resemål. Turisterna brukar vara nöjda med det mesta där nere.

Ha en fin kväll tjejen.

kramis från mig till dig

2009-01-08 @ 15:57:34
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: E

Jag håller med dig,saknar ljuset...

2009-01-08 @ 20:43:47
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0