Onsdag

Tjohej!
Då var det onsdag! Idag jobbar jag kväll och slapp alltså hoppa upp kl 05. Oerhört skönt även om jag faktiskt föredrar att jobba morgon nuförtiden. Dock är det trist att lämna Nicco så tidigt på morgonen och sen komma hem svintrött och bara vilja sova på kvällen.. han är ju ledig fram till måndag, lyxlirarn ;)

Vi fick ett ryck och gick ner och solade igår. Tror det blev lite mycke för hade GRYM solfrossa inatt. Vaknade dock och mådde finfint och nu har i ätit mysfrukost med mackor, ägg, smoothies och kaffe. Mums!
Håret är plattat och sminket är på.. Tog en bild innan för att säga hej till er:

Dock blev den väldigt mörk som ni ser + att min mage ser enorm ut..inte den bästa bilden för att visa att man tränar, haha! :P Jaja, bjuder på den!

Dags att bege sig till jobb. Uppdaterar mer där!
Jobbar vändpass, så blir tidig morgon imorrn, phu! Men sen är de bara två dagar kvar på min mjukstarts-vecka (6 dagar, hrm!)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är sant. Jag skämmer faktiskt bort mig själv genom att köpa mycket boxar, finns ingen chans i världen att jag ska hinna följa en massa serier på tv och dessutom hinna med allting annat; skola, jobb, pojkvän, träning osv...

2009-01-07 @ 12:57:53
URL: http://blundat.bloggagratis.se
Postat av: Ida

sv: jaa den var okej! Men frustrerande när jag vaknade! Åh nej vad jobbigt :S hur såg ringarna ut då? hihi, detsamma! Kram kram

2009-01-07 @ 13:26:15
URL: http://idaosterberg.blogg.se/
Postat av: annica

Hoppas du får en bra dag! :)

2009-01-07 @ 13:54:25
URL: http://annecca.blogg.se/
Postat av: Mindy

Känns som det är närmare för er stora dag än vad det är till våran.men det ska bli skoj att skriva om det längre fram.ah en skön dag.krma

2009-01-07 @ 16:00:11
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Pastorn

Tjena bruden. Tänkte bara säga att jag kom hem idag, med 39' feber... Så käka mycket vitlök, mycket c-vitamin och klä dig varmt. Glöm inte sova ordentligt... (Förresten, glöm det där sista, vet ju var du jobbar...) :)



/Pastorn

2009-01-07 @ 17:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0