Snart hemåt!

Om en timme har man gjort kvällen här också.
Härligt!
Synd att imorgon är ännu en arbetsdag bara..fast det kan man väl leva med. 9 arbetstimmar till och sen FREE!
Pratat med föräldrarna ikväll och bjudit hem dom på "lunch" på söndag. Hoppas att dom båda kan komma, hade varit kul :)

I nästa vecka tror jag att MYCKET praktiskt till bröllopet förutom fotograf, tårta och brudbukett är klart :) Känns bra!
Blev klart med prästen idag..känns så skönt att det blir en präst som har känt mig sen jag var 13.. :) Vigselsamtal + övning i början av maj är nästa steg där bara :) Gott!

Sms:at lite med min B2 ikväll också. Som jag saknar henne!! Men snart är hon hemma vi ska ta ett par timlånga fikor ihop, längtar!

God kväll på er! Njut av helgen!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Att vara någons hustru e helt underbart..Det känns inte mycket annorlunda men när man träffar personer som man inte känner och bara få höra när ens man säger detta e min fru det finns verkligen ingen beskrivning för hur det känns.Jag har varit gift nu i sju månader och det var det bästa som jag gjort i mitt liv.Så jag önskar dig all lycka kolla gärna in min blogg där e lite bilder från bölllopet och min bröllopsresa.Vi var en vecka orlando och en vecka miami.Mvh Alexandra

2009-01-10 @ 01:07:30
URL: http://fruljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0