Söndag

Och den enda lediga dagen.. Är trött idag ska erkännas. Hade behövt en dags ledigt till. Men det får jag inte så det är bara till att bita ihop.
Bit ihop eller bryt ihop.

Skulle gjort paj idag då mina paranteser kommer på besök. Dock sa pappas reaktion att jag får göra något annat.
"Vad ska vi äta förresten?"
Tänkte göra paj!
"Jahaaaa...."


Såå...någon som har några andra bra tips? Nåt snabblagat då jag först ska träna och sen ska maten helst vara klar!

Ska bädda sängen och slänga på lite träningskläder nu. Sen återkommer jag med lite body shop info ;) Om inköpen då alltså!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!!!Ja jag tyckte att ett litet pärlhalsband passade jättebra till klänningen det var samma färg och allt.När e den stora dagen??Du får ta några dagar ledigt innan du ska gifta dig.Jag tog ut fyra dagar och gick på spa behandling och frisören sen byggde jag naglar med så jag tog det lugnt sista veckan och skötte om mig själv faktiskt.Min man jobbade ända in i det sista men killar e ju som dem e haha kram

2009-01-11 @ 13:00:27
URL: http://fruljung.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag snäckan..Låter som ett underbart tema..Vet ca också hur jag vill ha vårat..vi har redan bestämt kyrkan så det är ett steg närmare..till sommaren ska vi åka o titta på lokaler o vad man ska bjuda på :) små börja..Ha en skön dag.kram

2009-01-11 @ 14:37:33
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Passa på att njuta av din lediga dag! Å, du fatta vad du är lyckligt lottad som KAN träna!!! Vi gick ner på stan för att Marcus skulle byta några julklappar, det räckte för att jag nu ligger på soffan med världens värk!!! Hoppas att läkarn har nån lösning åt mig imorgon!!!??? Hoppas ni får en härlig söndagkväll! Kramen, Maria

2009-01-11 @ 16:05:03
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0