Städa städa!

Nu ska jag snart ta mig en kopp te och sen börja städa här hemma. Behövs kan jag meddela!
Till helgen ska lite smart förvaring till våra badrumsskåp inhandlas och sen ska dom rengöras. Känns dock inte riktigt lönt förrän vi kan organisera det. Roligare att städa när man kan ställa tillbaka allt snyggt och i ordning!

Men dammsuga, rengöra duschen och damma av lite kan man ju alltid göra. Tänkte börja med badrummet innan lunch faktiskt :)

Ikväll blir det konditionsträning på löparbandet. Nicco ska på spinning..men som jag förmodligen har sagt tidigare så rasar jag i vikt om jag spinnar, och det är inte riktigt meningen med min träning. Speciellt då jag inte hinner äta speciellt ordentligt på jobb..ingen bra idé! Så jag och Marina ska springa, Nicco ska spinna och sen är det kväll igen, haha!

Har dock ett par samtal att ta hand om innan dess!

Kram på er kära vänner, hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Låter som en bra dag! :) Själv ska jag försöka ta mig ut... Det snöar lite så det känns inge kul men jag tror jag ska kolla om jag hittar något vårigt/somrigt fint till resan!??? Det skulle pigga upp. Fast jag fick en riktigt "ego-kick" i helgen när jag provade ett par jeans som jag inte kunnat ha på flera år åsså kan jag stänga dom nu!!! :) Det känns bra måste jag säga... Jag saknar spinningen, för det är ju sån perfekt träning när man som jag vill rasa i vikt!!

Kramen, Maria

2009-01-19 @ 13:35:24
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Mindy

Skönt med en ledig dag..men tråkigt att städa på den dagen..men det måste också göras...

Vad för träning tränar du snäckan?

Denna dag har jag bara slappar & inte gjort något vettigt..skönt med såna dagar med..vädret är inte så bra denna dag..har du också trist väder denna dag?

Krma kram

2009-01-19 @ 14:57:23
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0