Tea tree nattcreme

Nu är den alltså invigd:


Skälet till att jag valde just denna är för att den sägs hjälpa till att ta bort ärr och annat. Bra för mig som har lite små ärr kvar i ansiktet sedan jag hade vattenkoppor som liten. Inget som direkt stör mig, men kan dom blekna med hjälp av en creme så why not?

Har bara använt den i två dagar (nätter!) så det enda jag egentligen kan säga att den är dryg! Tur är väl det, för det är ingen stor flaska för dom dryga 180:-!
Doften är lite..hm..skum? Luktar verkligen tea tree. Men den används ju på natten så den enda som egentligen kan lida av det är Nicco och han har inte klagat :=)

Lovar att återkomma när jag har använt den lite längre, får se om det märks någon skillnad.

Lägg förresten märke till min nya kategori :) Är absolut ingen expert och tänker verkligen inte låtsas som att jag är det heller. Dock snubblar man ofta över bra grejor och vi bloggerskor brukar vara bra på att tipsa varandra ;)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Tihi, jag köpte oxå den där häromdagen å tycker den känns jättebra! ;) Jag har dagkrämen oxå som ska va "mattifying" eller vad det heter... Den är bra, luktar ju inte så gott men lukten försvinner ganska fort, tack å lov. Dagkrämen var inte lika dyr heller. Sen köpte jag "vitamin-E"-dagkrämen med spf15 att ha till resan. Gillar Body shops produkter... Trevlig helg! Kramen, Maria

2009-01-16 @ 13:27:06
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Dessi

aha, spännande. jag har också lite ärr som jag skulle vilja bli av med. synd med doften bara... kanske ska gå in och kika lite på body shop!



puss på dej gumman!

2009-01-17 @ 13:27:17
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0