To be me + mer outfits

Då var det kväll igen, nästa sista kvällen på denna semestern.
Har tittat på What happens in Vegas precis.. Och skrattat.
O jag är så NÖJD...jag älskar denhär känslan av att även denna semestern har fört mig och Nicco närmre varandra. Ni borde ha sett oss under denna ledigheten, som vi har skrattat och fånat oss :)
Finns inte många som jag är så mycket mig själv med som med Nicco.. Bra grund för ett äktenskap, eller hur? ;)

O nu till något annat, vi har satt upp en spegel i hallen idag, helfigur..vilket förmodligen betyder lite mer glimtar på hur jag ser ut om dagarna ;) Nu behöver jag ju inte ställa mig i hissen för att fota ;)

Kram och gonatt...eller tja, vi ska kolla på Arkiv X i sängen..men sen nanna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0