Träningsvärk!!

Ojoj vad ont jag har i stackars musklerna idag, märks att jag ökade vikt i ett par övningar igår! Tänk vad ett par kilo kan göra!

Vi ska äta en sen frukost här, ta en dusch och sen åka till MAXI för att handla inför kommande vecka. Har kommit på att vi gör av med grymt mycket pengar på "småhandlande". Vi passerar ju alltid hemköp efter att ha varit på gymet och då är det lätt att alltid handla med dig middagen hem för dagen. Men..Hemköp är DYRT och det kommer alltid med massa extra när man går in och handlar varje dag.
Så..idag blir det veckoshopping! Vi vet ju hur vi jobbar och när vi äter middag hemma så det borde funka!

Nu är det frukost här ja!
Kram

Kommentarer
Postat av: S

man sparar otroligt mycket på att veckohandla, det har vi bevis på!! lätt hänt att man småhandlar men mycket dumt!!:) ha en bra dag puss!!

2009-01-25 @ 13:01:04
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Jag är en som är helt FÖR veckohandling. Jag kan intyga att det blir MYCKET billigare än att handla varje dag!!! Innan jag blev sjukskriven så var vi duktiga å gjorde veckomatsedlar å handlade utifrån dom å DET blev billigt för då handlade man inte en massa som måste slängas sen...

Hoppas du slipper huvudvärken idag!!!

Stor Kram, Maria

2009-01-25 @ 13:57:06
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

skönt med lite träningsvärk:)

vi hade en kanonfin lördag, hoppas detsamma

2009-01-25 @ 14:07:55
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0